mandag den 1. december 2014

Sidste dag i november

Så blev det den sidste dag i november. Det betyder, at vinteren officielt starter. Det kan man nu ikke se, når man kigger ud af vinduet.
Jeg er slet ikke færdig med at plante alt det jeg skulle have plantet, men det kan jo stadig lade sig gøre. Jeg overvejer nu, om jeg ikke skal vente, med resten, til foråret....
I dag fik vi alle georginerne ind i gangen. Her skal de stå og tørre, inden de skal sættes til opbevaring. Det er vist første gang vi har taget dem op så sent.

22 hollænderkasser fulde af georginer.

De skulle gerne se sådan ud igen næste år.


Sidste dag i november, betyder i år også første søndag i advent.
De sidste år har vi fået vores adventskrans fra spejderne i Fjerritslev. De laver nogle rigtig flotte kranse og dekorationer, som de sælger weekenden inden første søndag i advent.

Som altid røde bånd og hvide lys, det er en rigtig adventskrans...

Til sidst vil jeg ønske jer alle en rigtig dejlig december måned og håbe at julefreden efterhånden vil komme til os alle.
Jeg håber, at få lavet et par indlæg mere inden nytår, men nu må vi se, hvad måneden bringer :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Lene. Dine georginer ser fine ud, dejligt at få dem så langt. Det er utroligt at man kan blive ved med at gå i haven, jeg har også et par planter endnu, der skal i jorden, men roser og rhododendron kan jo plantes hele vinteren bare det ikke er frost. Fin adventskrans I har, skønt at kunne støtte spejderne. Vi må jo i gang med julehyggen. God dag til dig.

    SvarSlet
  2. Det var ellers ikke så få knolde, du skal have opbevaret, men de er det jo værd. Det er en god idé at støtte en forening som spejderne.

    SvarSlet