søndag den 10. januar 2016

Januar 2016. Weekend hjemme.

Efter den første uge på højskole, var det dejligt at komme hjem på weekend.     
Weekenden blev blandt andet brugt på, at ordne lidt i drivhuset.                      

Nektarinen kom ind som den sidste, vist første gang, at det først sker i januar.



Vinen er klippet.

Alle planter er nu inde og vandet.

Også i bobledrivhuset.

Citronerne er plantet om.

Det var alt for denne gang. I morgen, meget tidlig, kører jeg igen ned på højskolen til en ny uge:-)

5 kommentarer:

  1. Du har sørme da også været flittig i weekenden. Håber det bliver et rigtig godt ophold på højskolen.

    SvarSlet
  2. Hej Lene
    Sikken en masse I har nået i weekenden, det var godt.
    God fornøjelse i Gudum.
    Hilsen fra Samsø

    SvarSlet
  3. Hej Lene. Det var en del du har nået i weekenden. Det var sent, din nektarin kom ind. Jeg håber ikke den har fået frostskade, men jeg er ikke klar over om de overhovedet kan tåle frost? Jeg håber du får en god uge på højskolen.

    SvarSlet
  4. God fornøjelse med din næste højskoleuge :)

    SvarSlet
  5. Vi var nu også godt tilfredse med det vi nåede.
    Jeg mener godt, at nektarinen kan tåle frost, det er mere den regn. den kan få når den blomstrer,der er grunden til, at det er fint at have den i drivhuset. Jeg er godt i gang med anden uge på højskolen og alt er ikke helt så nyt og forvirrende som i sidste uge 😊

    SvarSlet