søndag den 25. december 2022

December 2022. 10 år med bloggen.

 I dag er det 10 år siden jeg lavede det første indlæg på bloggen. Vi var blevet bedsteforældre første gang den 12-12-12 så det var oplagt, at kalde bloggen for Bedstemorshave og da vi begyndte at holde åben have, blev det også navnet på haven. Nu er der gået 10 år og vi er bedsteforældre til 4 dejlige drenge i alderen 1 til 10 år :-)

Jeg har været utrolig glad for at blogge gennem alle år. Jeg har brugt bloggen meget som en slags dagbog, hvor vi kan gå tilbage i de forskellige indlæg, for at se hvornår og hvordan vi har gjort tingene i haven. Men det bedste ved bloggen er alle de mennesker jeg er kommet i kontakt med gennem tiden. Nogle har jeg været så heldig at møde rundt om til forskellige havearrangementer og  blogtræf, andre kender jeg kun her fra bloggen, men fælles for alle er vores fælles interesse for haven.

Den sidste tid har jeg ikke været særlig aktiv på bloggen. Jeg har haft svært ved, at tage mig sammen til, at få lavet et indlæg og det tager jeg som et tegn på, at tiden er inde til at stoppe. Jeg sletter ikke bloggen, jeg vil stadig gerne kunne kigge tilbage, men der kommer ikke flere indlæg nu. Om jeg vender tilbage på et tidspunkt vil kun tiden vise.

Hvis I har lyst til at fortsætte med at følge lidt med i vores haveliv er jeg stadig aktiv både på Facebook og Instagram begge steder under navnet Bedstemorshave.

Billederne viser vores vinterpyntede have.

















Månedsbillede december.


Rigtig god jul og godt nytår.
Jeg håber vi ses igen på en eller anden måde.



16 kommentarer:

  1. Kære Lene
    Som du ved, synes jeg, det er trist, at de fleste stopper med at blogge, der er rigtig mange, der har gjort som dig, men der er ikke noget at gøre ved det. Jeg ved jo godt, at det er nemmere på fb og Insta, men det andet er nu hyggeligere. Jeg ser og liker, det du viser på fb. Instagram er ikke lige mig.
    Du og Jawsen må have det rigtig godt, godt nytår. Måske mødes vi et eller andet sted i landet.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Også et rigtigt godt nytår til dig og Bent. Jeg er helt enig i at det er trist, at vi er mange der stopper, men jeg kan mærke, at det er det rigtige at gøre lige nu. Jeg bruger egentlig instagram lidt på samme måde som bloggen, der kan jeg også gå tilbage og der kan skrives en del tekst. Jeg regner da med at vi ses på et tidspunkt, måske flasker det sig så I kommer en tur til Nordjylland.

      Slet
  2. Kender det alt for godt. Jeg bliver ved med at tro, at jeg genopliver min blog, men energien til det er der bare ikke, desværre. Jeg har nydt din bog, og nyder fortsat dine opslag på fb og insta. Kh. Aase/Fredes have

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lysten der driver værket og når lysten og energien ikke er der længere er tiden inde til at stoppe. Vi ses på fb og insta :-)

      Slet
  3. Hej Lene!
    Har gillat att följa med på din blogg, men nu gör jag det på Instagram och Facebook också. Tiden räcker inte till allt. Du får ha det så bra med trädgård och familj.
    En god fortsättning på Julhelgen och ett riktigt Gott Nytt År!
    /Marika

    SvarSlet
    Svar
    1. Også rigtig godt nytår til dig. Skønt at du stadig følger selvom det bliver facebook og Instagram.

      Slet
  4. Når det nu engang må være sådan, sætter jeg stor pris på, at du siger pænt farvel. Det er der mange, som ikke gør.

    SvarSlet
    Svar
    1. Et farvel, men måske et på gensyn. Det er da det mest rigtige at gøre, ellers undrer man sig over hvad der er sket. Håber du får lyst til at kigge lidt med på facebook eller instagram. Jeg kigge helt sikker ind på din blog en gang imellem, du viser så mange spændende planter.

      Slet
  5. Thanks for sharing. Can not find the translator tab - but I enjoy looking at your photos.

    SvarSlet
    Svar
    1. I am glad you like my pictures. I am pausing my blog, but you can find pictures from our garden on Facebook and Instagram under the name: bedstemorshave

      Slet
  6. suuk trist at endnu en dropper sin blog.. Men det er fint du melder det ud, det er ikke mange der gør.
    Godt nytår
    hilsner Gunvor

    SvarSlet
  7. Ja ja, jeg tænker du følger dit hjerte, og jeg vil bare sige at jag har nydt dine blogindlæg over årene. Dine mange billeder af den vinterpyntede have viser jo også hvor flittige og kreative I er, og det vil jeg jo savne, men du må have det godt fremover!

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
  8. Tak for nu på bloggen, Lene - det har været hyggeligt. Jeg ser dine billeder på de andre medier indimellem, så kan stadig følge en smule med.
    Du har en rigtig fin vinterpyntet have.
    Ha' det nu rigtigt godt.
    Ulla

    SvarSlet
  9. Det er trist, at du stopper, men hver er jeg dog glad og taknemmelig for at du siger pænt farvel.
    Gosd vind fremover.

    SvarSlet
  10. Brilliantly expressed! Your post is a standout, offering insightful perspectives. Thanks for sharing your wisdom.

    SvarSlet