mandag den 26. juni 2017

26. juni 2017. Planter fra Ballyrobert Gardens

Jeg plejer ikke at lave reklamer på min blog, men dette indlæg er en undtagelse :)
For 3 år siden var vi på en havetur til Irland. En dejlig tur, hvor vi så mange flotte haver og også et par fine planteskoler. 
En af planteskolerne var Ballyrobert Gardens.En virkelig flot have og en fin planteskole med masser af spændende planter. Alle planter bliver afprøvet i deres have inden de sættes til salg i planteskolen. Desværre sendte de ikke planter til Danmark, men de ville overveje, om ikke det var en mulighed. Her for et par uger siden fandt jeg ud af at nu kunne man få planter sendt hertil. Så jeg var jo nærmest nødt til at bestille lidt :-)
Jeg blev virkelig glædeligt overrasket. Jeg har fået en hel del planter leveret, nogle med mere held end andre, men den måde disse planter var pakket på, var da helt perfekt.

 Alle planter var pakket 3 i små kasser.

 Der var en plastpose omkring og en bambuspind som støtte.

 Fine planter.

 Sådan var de mindre planter beskyttet.

Alle planterne ser fine ud, men de er nu ikke til mig alle sammen :-)

Jeg har haft sidste arbejdsdag i denne omgang i dag, så nu står den på have i nogle dage inden vi fredag tager på en lille tur til Tyskland med den lokale rosenkreds, det glæder jeg mig til.

4 kommentarer:

  1. Hold da op, ja de var da fint indpakket. Håber de er gode.
    God tur

    SvarSlet
  2. Det er godt nok en anbefaling værd. Ret imponerende.

    SvarSlet
  3. Hvor ser de bare godt ud og tilmed megahurtig levering.

    SvarSlet
  4. Hej Lene. Det ser ud til, at planterne er sendt meget beskyttet. Det er god service. Rigtig god tur til Tyskland.

    SvarSlet